琴心三叠Morita

All I Want - Kodaline

这首歌 歌词 就是沈巍心里的话呀

All I want is nothing more

我的要求并不多


To hear you knocking at my door

只仅仅盼望著,你会再度前来,轻敲我的门


Cause if I could see your face once more

因为,只要能够再见到一次你的脸庞


I could die as a happy man I'm sure

我确信,就算我的生命即刻逝去也不足惜


When you said your last goodbye

当最后一声再见从你口中坠落


I died a little bit inside

我的心瞬间凋萎了一块


I lay in tears in bed all night 

我躺在酸楚的眼泪中渡过无尽的漫漫长夜


Alone without you by my side

孤身一人,以及满屋子的寂寞


But if you loved me

可是,假如你真的爱过我


Why did you leave me

怎么会留下我一个人呢


Take my body

可以带我一起走吗


Take my body

带我走吧


All I want is

我唯一想要的只是


And all I need is

我唯一需要的仅仅只是


To find somebody

能够找到一个人


To find somebody like you

一个像你一样的人


Cause you brought out the best of me

是你发掘埋在深处的最好的我


A part of me I have never seen

连我自己都未曾见过


You took my soul and wiped it clean 

是你捡起我的心,亲手抚慰它,洗去污痕


Our love was made for movie screens

我们的爱,恍如电影里头的情节 幕幕动人


But if you loved me

可是,假如你真的爱过我


Why did you leave me

怎么会留下我一个人呢


Take my body

可以带我一起走吗


Take my body

带我走吧


All I want is

我唯一想要的只是


And all I need is

我唯一需要的仅仅只是


To find somebody like you

能够找到如你之人


But find nobody but you

却偏偏只有你 只有你


#一周年了 我还在

评论

热度(3)